EVERHOLD – MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ ve ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
MADDE 1 – SATICI BİLGİLERİ
Unvan: Resul Can ATİK – EVERHOLD
Adres: Mehmet Nezih Özmen Mah. Kasım Sok. No:30/D Güngören / İstanbul
Telefon: 0212 643 12 94
E-posta: info@everhold.com.tr
⸻
MADDE 2 – ALICI BİLGİLERİ
Müşteri olarak everhold.com.tr alışveriş sitesine üye olan kişi. Üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.
⸻
MADDE 3 – SÖZLEŞMENİN KONUSU
Bu sözleşme, ALICI’nın SATICI’ya ait everhold.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerini düzenler.
⸻
MADDE 4 – ÜRÜN BİLGİLERİ
Malın/ürünün türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli ve teslimat bilgileri, siparişin tamamlandığı andaki bilgilerden oluşur. Tüm fiyatlar KDV dâhil olarak belirtilir.
⸻
MADDE 5 – TESLİMAT ŞARTLARI
• Siparişler, aksi belirtilmedikçe 3–5 iş günü içinde kargoya verilir.
• Kargo firmasına tesliminden itibaren tahmini teslim süresi 1–3 iş günüdür.
• Yasal azami teslim süresi 14 gündür.
• Mücbir sebepler (doğal afet, grev, ulaşım engeli vb.) veya kargo firmasından kaynaklanan gecikmelerden SATICI sorumlu tutulamaz.
• Kargo şirketi ürünü ALICI’ya ulaştıramazsa, kargo şirketinin belirlediği süre boyunca şubede bekletir. Süre sonunda teslim alınmayan ürünler “Alıcı Kaynaklı İade” olarak SATICI’ya geri gönderilir.
⸻
MADDE 6 – TESLİM ALMAMA ve ALICI KAYNAKLI İADELER
• ALICI’nın, ürünü teslim almaması, yanlış adres bildirmesi, adreste bulunmaması veya teslimatı reddetmesi durumunda ürün satıcıya geri gönderilir.
• Bu durumda gidiş–dönüş kargo bedelleri sipariş tutarından mahsup edilir ve kalan tutar iade edilir.
• Tekrar gönderim talebi olması halinde yeni kargo bedeli ALICI tarafından ödenir.
⸻
MADDE 7 – CAYMA HAKKI
• ALICI, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 7 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkına sahiptir.
• Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI’ya e-posta veya yazılı bildirim yapılması gerekir.
• Cayma hakkı kapsamında iadelerde, yurtiçi siparişlerde kargo bedeli SATICI’ya aittir, yurtdışı siparişlerde ALICI’ya aittir.
• Cayma hakkı alıcı kaynaklı iadeleri kapsamaz (bkz. Madde 6).
• Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler: kişiye özel üretilmiş ürünler, tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan ürünler, ambalajı açılmış yazılım ve hijyen ürünleri.
⸻
MADDE 8 – İADE ŞARTLARI
• Ürün, orijinal kutusu, ambalajı ve tüm aksesuarlarıyla eksiksiz, hasarsız ve tekrar satılabilir durumda olmalıdır.
• Kurumsal faturalar için iade faturası düzenlenmelidir.
• Fatura kaybolmuşsa, satış kaydı üzerinden iade işlemi yapılır.
• Ürün, SATICI’ya ulaştıktan sonra en geç 10 iş günü içinde iade işlemi tamamlanır.
• Kredi kartı iadeleri bankaların işlem sürecine göre 2–3 hafta sürebilir.
⸻
MADDE 9 – KAMPANYA ve ÇOKLU ALIM İADELERİ
• Birden fazla ürüne özel kampanya veya indirimlerden yararlanılması halinde (ör. “2 al %10 indirim”), kampanya kapsamındaki ürünlerden birinin iade edilmesi durumunda indirim hakkı ortadan kalkar.
• Kalan ürünler indirimsiz fiyat üzerinden yeniden hesaplanır ve iade tutarı buna göre belirlenir.
⸻
MADDE 10 – HASARLI veya EKSİK ÜRÜN TESLİMİ
• Kargo tesliminde paket hasarlıysa, tutanak tutulmalı ve teslim alınmamalıdır.
• Tutanak tutulmadan teslim alınan hasarlı ürünlerden SATICI sorumlu tutulamaz.
⸻
MADDE 11 – UYUŞMAZLIKLAR
Uyuşmazlık durumlarında ALICI, ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Parasal sınırlar Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl belirlenir.